Oldalak

2016. július 14., csütörtök

Egy templom története

Ismét egy nagy kihívás elé lettem állítva.
Egy szép nagy templomot kértek tőlem esküvőre a fiatal pár számára.
Nincs mérnöki tehetségem,ez menet közben kiderült.
A munka azzal kezdődött,hogy papíron megterveztem a részeit,a díszítését és az arányaira igyekeztem figyelni.Persze a darabokból sejteni lehetett csak,hogy körülbelül mit fog majd egyben mutatni.
Egyenként kivágtam a nyers tésztából az elemeit és úgy sütöttem meg.Minden jól alakult.Kidiszítettem egytől-egyig,majd elkezdődött az építés.
Egy mézeskalács alapra illesztettem az oldalait,hozzá a tornyot,ami közel sem volt könnyű feladat,majd mikor ráemeltem a tetőt,akkor jöttem rá,hogy azt nagyon elszúrtam mikor megterveztem.A torony felé nem lóghatott túl,ezért hátrafelé túl nagy volt a kinyúlás,nem mutatott jól.
Mit csinál ilyenkor a mester?
Új tetőt sütöttem,újra kicsipkéztem és alig vártam,hogy a helyére helyezhessem.
Elégedetten néztem rá ezután a többnapi munkám végeredményére.
Minden kezdet nehéz,de megbírkózni a feladattal...hát,ilyenkor azt mondom :megérte a fáradozást.


             Itt még mindent rendben találtam.Még darabokban,                                               összeillesztés előtt.


                                        A kész templom.


                  Rózsával akkor futtattam be,mikor már állt.


          Levehető tetővel készítettem.A két fél tetőt szalaggal                                  kötöttem össze,hogy leemelhető legyen.
                                     Elölről a cifra kapuval.


                                        Benne sok-sok szív.




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...