Oldalak

2012. április 11., szerda

Húsvéti sütik

Ezeket a linzereket is jó pár éve kezdtem el sütni.Nagyon finom a tésztája és igazán különlegessé teszi a csokimáz.Csak abban különbözik a cukormáztól,hogy kakaóport raktam bele.A gyermekeim imádják,na meg az édességimádó párom kedvence.






A linzer tésztája:
-25 dkg Rama margarin
-8 dkg sertészsír
-25 dkg porcukor
-2 csomag vaníliáscukor
-2 csomag vanília ízű pudingpor
-2 tojás sárgája
-1 egész tojás
-1 teáskanál szódabikarbóna
-50 dkg liszt

máz:
-1 tojás fehérje
-15-20 dkg porcukor
-1-2 evőkanál kakaópor

A tojásokat,cukrot,zsiradékokat habosra keverem habverővel,majd a száraz adalékokat egy tálba mérem és az előbbit hozzáteszem. Azután kézzel összegyúrom és hűtőszekrénybe teszem legalább 1 órára a tésztát.
Előmelegített sütőben szép pirosra sütöm.Én zsírpapírt raktam alá és kicsit távolabb tettem egymástól a tepsiben,nehogy összesűljenek.
Nagyon finom omlós tészta lesz. Csokipudinggal is készíthető,akkor barna lesz a tészta.

A mázhoz felverem a tojásfehérjét és kanalanként adagolom hozzá az előre jól átszitált porcukrot. Sűrű cukormázat kapok és hozzákeverem a kakaóport is .Nejlonzacskó sarkába töltve kis lyukat vágok rajta és már lehet is díszíteni. Jó munkát kívánok hozzá!



1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, mutatós sütemény. Annyit kérdeznék hogy a vanília puding főzős? Nagyon tetszik, elkészíteném húsvétra! Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...